Створення фірмового стилю для будинку моди – бренду жіночого одягу

  • Тетяна Дмитренко студентка 1 курсу магістратури кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси
Ключові слова: дизайн

Про автора

Тетяна Дмитренко, студентка 1 курсу магістратури кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри ОДПМ, Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, Л. І. Полудень
Опубліковано
2017-11-23
Як цитувати
Дмитренко, Т. (2017). Створення фірмового стилю для будинку моди – бренду жіночого одягу. Традиції та новітні технології у розвитку сучасного мистецтва, (5), 33-35. Retrieved із https://conf.artka.ck.ua/art/article/view/194