Еволюція комп’ютерної графіки у відеоіграх та кіномистецтві від перших спроб до сучасності

  • Альона Антоненко студентка 4 курсу кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Ключові слова: комп'ютерна графіка

Про автора

Альона Антоненко, студентка 4 курсу кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри ОДПМ, Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, Л. І. Полудень
Опубліковано
2020-04-23
Як цитувати
Антоненко, А. (2020). Еволюція комп’ютерної графіки у відеоіграх та кіномистецтві від перших спроб до сучасності. Традиції та новітні технології у розвитку сучасного мистецтва, (6), 3-5. Retrieved із https://conf.artka.ck.ua/art/article/view/377