Теоретичні основи стимулювання художньо-образного мислення студентів при виконанні живописного пейзажу

  • Олена Макаренко студентка 1-го курсу магістратури, кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси
Ключові слова: освіта

Про автора

Олена Макаренко, студентка 1-го курсу магістратури, кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри ОДПМ, Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, Л. І. Полудень
Опубліковано
2021-04-23
Як цитувати
Макаренко, О. (2021). Теоретичні основи стимулювання художньо-образного мислення студентів при виконанні живописного пейзажу. Традиції та новітні технології у розвитку сучасного мистецтва, (7), 105-107. Retrieved із https://conf.artka.ck.ua/art/article/view/477